Cíl školení
Předat účastníkovi zkušenosti se servisem a údržbou AZS a upozornit na možná úskalí. Probrat konkrétní produkty, při jejichž instalaci se nejčastěji chybuje, se zdůrazněním nejčastějších potíží při jejich instalaci a provozu.
E7 - Servis a řešení poruch AZS I - VODA
Expertní školení Servis a řešení poruch AZS I - VODA je určeno pro zkušené instalační firmy, které si chtějí rozšířit, případně zopakovat, znalosti v oblasti pravidelného servisu a údržby závlahového systému. Školení je také určeno pro nové pracovníky již zavedených instalačních firem, kteří si naopak nejsou jisti všemi úkony, které jsou součástí pravidelného i poruchového servisu.
Účelem tohoto školení je především předání vzájemných zkušeností s pravidelným servisem a údržbou závlahového systému a poukázání na nejčastější chyby při instalaci a následném servisu. Školení bude koncipováno formou FAQ, kdy se budeme snažit odpovědět na nejčastěji kladené dotazy.
V krátkosti zmíníme problematiku reklamací a předvedeme webový reklamační a servisní modul.
Nebudeme se bát předvést i často reklamované produkty. Na jejich příkladu vysvětlíme, jak lze mnoha závadám naopak předcházet. V této části školení také ukážeme produkty, které jsou reklamovány neoprávněně. Zejména se jedná o případy, kdy udávaná „vada“ vznikla mechanickým poškozením nebo se jedná o běžnou vlastnost výrobku. Probereme všechny „špeky“ a z Vaší strany vnímané problematické produkty tak, jak se k nám během sezony dostaly.
V závěru tohoto školení bude prostor pro dotazy a společnou diskuzi na téma pravidelného servisu a údržby a vzájemné předání zkušeností jednotlivých firem v této oblasti.
Lektoři
Ing. Jakub Hanzík
Jakub, absolvent ČVUT FSv, je manažer projekčního a technického oddělení společnosti IRIMON, zkušený závlahový expert a známá to tvář i v řadách odborné veřejnosti.
Ing. Michal Boháč
Michal je absolvent ČVUT FSv, je zkušený projektant a technik, který se spolupodílel na vzniku mnoha expertních závlahářských publikací, a z jehož širokého záběru můžete nyní těžit i Vy.
Martin Nývlt
Martin je zkušeným technikem, který má v IRIMONu na starost řešení reklamací. Jeho specializací jsou především základní ovládací jednotky a pokročilé jednotky se systémem vzdálené správy Hydrawise.
Harmonogram
8:30 | Prezence účastníků, občerstvení |
9:00 | Zahájení školení, úvod |
9:15 |
1. část – Reklamace a jak na ně
|
10:30 | Přestávka - káva, občerstvení |
10:40 |
2. část – Vše, co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
11:45 | Závěrečná diskuze a prostor pro dotazy |
12:00 | Zakončení školení |
Určeno pro
- pracovníky firem Hunter Partner
- pracovníky zavedených instalačních firem pro zopakování a rozvoj dovedností v oblasti servisu a údržby
- majitele instalačních firem AZS provádějící pravidelné servisy a údržbu závlahového systému