EXPERT
3 hodiny

Cíl školení

Předat účastníkovi zkušenosti se servisem a údržbou AZS a upozornit na možná úskalí. Probrat konkrétní produkty, při jejichž instalaci se nejčastěji chybuje, se zdůrazněním nejčastějších potíží při jejich instalaci a provozu.


E7 - Servis a řešení poruch AZS I - VODA

 Čt 23. 1. 2025  09:00

Expertní školení Servis a řešení poruch AZS I - VODA je určeno pro zkušené instalační firmy, které si chtějí rozšířit, případně zopakovat, znalosti v oblasti pravidelného servisu a údržby závlahového systému. Školení je také určeno pro nové pracovníky již zavedených instalačních firem, kteří si naopak nejsou jisti všemi úkony, které jsou součástí pravidelného i poruchového servisu.

Účelem tohoto školení je především předání vzájemných zkušeností s pravidelným servisem a údržbou závlahového systému a poukázání na nejčastější chyby při instalaci a následném servisu. Školení bude koncipováno formou FAQ, kdy se budeme snažit odpovědět na nejčastěji kladené dotazy.

V krátkosti zmíníme problematiku reklamací a předvedeme webový reklamační a servisní modul.

Nebudeme se bát předvést i často reklamované produkty. Na jejich příkladu vysvětlíme, jak lze mnoha závadám naopak předcházet. V této části školení také ukážeme produkty, které jsou reklamovány neoprávněně. Zejména se jedná o případy, kdy udávaná „vada“ vznikla mechanickým poškozením nebo se jedná o běžnou vlastnost výrobku. Probereme všechny „špeky“ a z Vaší strany vnímané problematické produkty tak, jak se k nám během sezony dostaly.

V závěru tohoto školení bude prostor pro dotazy a společnou diskuzi na téma pravidelného servisu a údržby a vzájemné předání zkušeností jednotlivých firem v této oblasti.

Pro zobrazení ceny a přihlášení na školení je nutné se nejprve příhlásit do IRIMON Můj účet.

Lektoři

Ing. Jakub Hanzík

Jakub, absolvent ČVUT FSv, je manažer projekčního a technického oddělení společnosti IRIMON, zkušený závlahový expert a známá to tvář i v řadách odborné veřejnosti.

Ing. Michal Boháč

Michal je absolvent ČVUT FSv, je zkušený projektant a technik, který se spolupodílel na vzniku mnoha expertních závlahářských publikací, a z jehož širokého záběru můžete nyní těžit i Vy.

Martin Nývlt

Martin je zkušeným technikem, který má v IRIMONu na starost řešení reklamací. Jeho specializací jsou především základní ovládací jednotky a pokročilé jednotky se systémem vzdálené správy Hydrawise.

Harmonogram

8:30 Prezence účastníků, občerstvení
9:00 Zahájení školení, úvod
9:15

1. část – Reklamace a jak na ně

  • Nejčastěji servisované/reklamované produkty a jejich "troubleshooting"
  • Co se jako reklamace zdá, ale ve skutečnosti není
10:30 Přestávka - káva, občerstvení
10:40

2. část – Vše, co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

  • FAQ - odpovědi na často kladené dotazy v oblasti servisu a údržby AZS
  • Chyby, závady - jak je řešit a jak se jim vyhnout
11:45 Závěrečná diskuze a prostor pro dotazy
12:00 Zakončení školení

Určeno pro

  • pracovníky firem Hunter Partner
  • pracovníky zavedených instalačních firem pro zopakování a rozvoj dovedností v oblasti servisu a údržby
  • majitele instalačních firem AZS provádějící pravidelné servisy a údržbu závlahového systému

Související