BASIC
 Přenos skončil
90 min


Pozáruční servis a reklamace AZS

 St 24. 3. 2021  10:00

Stručně si probereme záruční podmínky a řekneme si jak co nejsnáze a nejrychleji proplout celým reklamačním procesem. Hlavní část webináře bude věnována službám, které nabízíme v oblasti pozáručního servisu. Kromě představení Hunter servisních programů, možnosti zapůjčení diagnostických nástrojů a služby vyhledávání kabelů si blíže popíšeme opravy konkrétních komponent AZS. Zajímá Vás, zda Vám opravíme čerpadlo, ovládací jednotku a další komponenty AZS? A vyplatí se taková oprava? Na všechny tyto otázky se pokusíme odpovědět.

Stručně si probereme záruční podmínky a řekneme si jak co nejsnáze a nejrychleji proplout celým reklamačním procesem. Hlavní část webináře bude věnována službám, které nabízíme v oblasti pozáručního servisu. Kromě představení Hunter servisních programů, možnosti zapůjčení diagnostických nástrojů a služby vyhledávání kabelů si blíže popíšeme opravy konkrétních komponent AZS. Zajímá Vás, zda Vám opravíme čerpadlo, ovládací jednotku a další komponenty AZS? A vyplatí se taková oprava? Na všechny tyto otázky se pokusíme odpovědět.

Pro zobrazení ceny a přihlášení na webinář je nutné se nejprve příhlásit do IRIMON Můj účet.

Lektor

Martin Nývlt

Martin je zkušeným technikem, který má v IRIMONu na starost řešení reklamací. Jeho specializací jsou především základní ovládací jednotky a pokročilé jednotky se systémem vzdálené správy Hydrawise.