Pozáruční servis a reklamace AZS
Stručně si probereme záruční podmínky a řekneme si jak co nejsnáze a nejrychleji proplout celým reklamačním procesem. Hlavní část webináře bude věnována službám, které nabízíme v oblasti pozáručního servisu. Kromě představení Hunter servisních programů, možnosti zapůjčení diagnostických nástrojů a služby vyhledávání kabelů si blíže popíšeme opravy konkrétních komponent AZS. Zajímá Vás, zda Vám opravíme čerpadlo, ovládací jednotku a další komponenty AZS? A vyplatí se taková oprava? Na všechny tyto otázky se pokusíme odpovědět.
Stručně si probereme záruční podmínky a řekneme si jak co nejsnáze a nejrychleji proplout celým reklamačním procesem. Hlavní část webináře bude věnována službám, které nabízíme v oblasti pozáručního servisu. Kromě představení Hunter servisních programů, možnosti zapůjčení diagnostických nástrojů a služby vyhledávání kabelů si blíže popíšeme opravy konkrétních komponent AZS. Zajímá Vás, zda Vám opravíme čerpadlo, ovládací jednotku a další komponenty AZS? A vyplatí se taková oprava? Na všechny tyto otázky se pokusíme odpovědět.
Lektor
Martin Nývlt
Martin je zkušeným technikem, který má v IRIMONu na starost řešení reklamací. Jeho specializací jsou především základní ovládací jednotky a pokročilé jednotky se systémem vzdálené správy Hydrawise.